У БДМУ проведено семінар «Інформаційні технології в сучасному навчанні: методологія вебінарів»

опубліковано 4 груд. 2012 р., 21:38 Ходоровський Володимир Михайлович ‎(БДМУ, Чернівці)‎   [ оновлено 4 груд. 2012 р., 21:41 ]

04 грудня 2012 року в конференцзалі Буковинського державного медичного університету сектором моніторингу якості освіти та інформаційно-аналітичного забезпечення навчального відділу був проведений семінар із представниками кафедр на тему: «Інформаційні технології в сучасному навчанні: методологія вебінарів», на якому були розглянуті питання планування, організації, технічного забезпечення та проведення вебінарів у рамках впровадження інформаційно-комунікаційних технологій у навчальний процес  Буковинського державного медичного університету. 

Семінар проводили фахівці сектору моніторингу якості освіти та ІАЗ: Ткач Є.П. – завідувач сектором, провідні фахівці – Мельничук О.М., Русак О.Б. Був змодельований он-лайн доступ до веб-ресурсу «Web-conference» у дистанційному режимі (віддаленому) та безпосередньо у конференц-залі. Визначено основні технічні, методичні переваги та окремі недоліки у проведенні вебінарів: відсутність потреби у встановленні програмного забезпечення на стороні користувача, зрозумілий інтерфейс, для роботи з системою не потрібно наявність ІТ-спеціалістов, двосторонній відеозв'язок і аудіозв'язок, демонстрація презентацій, опитування, чат, роздача файлів, спільний перегляд документів тощо. За методиками вебінарів також можливе проведення інтерактивних семінарів і лекцій в змішаному та дистанційному навчанні, семінарів при підвищенні кваліфікації викладачів, виступи на конференціях/круглих столах в режимі онлайн, інформаційно-ознайомлювальних бесід/інтерв'ю для абітурієнтів та ін.

Під час семінару відбувся обмін досвідом з проведення он-лайн конференцій викладачами підготовчого відділення та факультету післядипломної освіти. Виступив д.мед.н., професор кафедри медичної біології, генетики та фармацевтичної ботаніки Р.Є. Булик, який зазначив, що така форма навчання абітурієнтів є унікальною серед медичних ВНЗ, користується популярністю і дає позитивний результат при підготовці до зовнішнього незалежного оцінювання та подальшого вступу до нашого університету. Доценти Ткач Є.П та Іващук С.І. наголосили на активному використанні технології вебінарів на етапі післядипломної підготовки практичних лікарів, а саме під час циклів тематичного удосконалення. Тільки за один навчальний рік проводиться близько 30 різних циклів тематичного удосконалення з елементами дистанційного навчання. Це оптимізувало організацію окремих форм післядипломної підготовки практичних лікарів, розширило можливість доступу до якісної післядипломної освіти, збільшило загальну кількість лікарів-слухачів, з одночасним зменшенням витрат на навчання, проїзд та проживання, дозволило індивідуалізувати процес навчання відповідно до потреб, особливостей і можливостей слухачів.

Comments